Site Overlay

Tracksmith Apparel Review

ik ben al vele jaren in de hardloopindustrie en het was leuk om het hardlooprek Tracksmith te zien. Tracksmith is een onafhankelijk merk voor hardloopkleding. Dat betekent dat je Tracksmith alleen kunt kopen via hun bedrijfswebsite of in hun winkel in New England. Zou ik willen dat ze in lokale winkels waren? Natuurlijk.

Tracksmith Apparel Review

Tracksmith is ontworpen voor iedereen, van de snelle amateur tot de nieuwe loper. Volgens Tracksmith, ze zijn voor iedereen in het nastreven van persoonlijke excellentie. Ik zal eerlijk zijn; Ik zie altijd de “snelle mensen” dragen Tracksmith, dus ik had wat angst voor zou mensen beoordelen me voor het dragen van het? Dat is dom, want Tracksmith is ontworpen voor iedereen en iedereen.

alles van Tracksmith is eenvoudig en u zult geen gekke afdrukken en patronen vinden. Terwijl het logo van Tracksmith de Haas is, herkennen veel mensen ook hun handtekening slash op verschillende kledingstukken. Terwijl mijn hardloopstijl de afgelopen tien jaar is geëvolueerd, ben ik nu op zoek naar eenvoud.

Hoe is de naam “Tracksmith” ontstaan?

Tracksmith combineerde zowel Track als Smith. Bijna elke loper weet dat de baan is gemaakt voor snelheid. Smith is gewijd aan de gespecialiseerde ambachtelijke (die Tracksmith maakt hardloopkleding).Sinds kort is Tracksmith ook in het nieuws voor het in dienst nemen van zowel Mary Cain als Nick Willis. Ze zijn fulltime werknemers, geen gesponsorde atleten. Dit is belangrijk omdat het de deuren opent voor verschillende businessmodellen die niet prestatiegerelateerd zijn.Ik denk dat wie en hoe bedrijven hun atleten in dienst nemen belangrijker is dan ooit, maar terug naar Tracksmith Kleding.

ik heb een paar stukken geprobeerd, waaronder een sportbeha, loszittende shorts en een kenmerkende crop top. Blijkbaar, deze zomer, leef ik gewoon mijn leven in crop tops en shorts.

een paar dingen over Tracksmith Kleding:

• Tracksmith kleding is duurder: de kwaliteit van Tracksmith kleding is superieur aan de meeste merken, zodat u krijgt waar u voor betaalt. Ik denk niet dat ik een van deze items zal vervangen, maar je vraagt jezelf af: Wil ik bijna $70 betalen voor een paar shorts of koop een paar voor $ 35 en vervang het later op de lijn. De meeste Tracksmith kleding is gemaakt van een Italiaanse mix van 57% nylon en 43% elastaan. Je moet het zo veel wassen (dat doe ik nog steeds), maar je kunt het verschil in kwaliteit voelen.
  • Tracksmith Past kleiner: hoewel ik dezelfde maat draag als de meeste kleding, past het merk Tracksmith kleiner dan de meeste merken. Als je liever je hardloopkleren hebt, losser, dan zou ik het groter maken.
  • Tracksmith kleding is alleen Direct beschikbaar: U zult Tracksmith niet vinden in lopende winkels of big box winkels.

hiermee zijn hier een paar stukken Tracksmith die ik heb geprobeerd:

Tracksmith Allston Pocket Bra:

de Tracksmith Allston Bra is een zakbeha met hoge compressie voor het lopen op afstand en biedt medium ondersteuning. Ik begrijp hoe simpel het is, maar de zak erin verandert alles. In het binnenvak van de Allston BH past een sleutel of gel. Het is een goede optie, vooral bij warmer weer als je misschien een gel nodig hebt of niet, maar het is beter om er een te hebben voor het geval dat.

ik draag over het algemeen een kleine sportbeha en de Tracksmith Allston-beha past goed. De compressie stof is een beetje strakker. Ik wou dat het verwijderbare pads had. Ik hou er niet van dat veel sport BH ‘ s zonder pads doorzichtig zijn, maar de Tracksmith Allston bh is niet doorzichtig als het zweterig wordt. Tijdens het rennen bewoog of viel er niets uit. De band is glad zodat het niet wrijft of irritatie veroorzaakt.

In totaal is het een geweldige bh en doet het werk, maar ik wou dat het kwam met verwijderbare cups.

Tracksmith Bell Lap Top:

als Tracksmith een signature-item had, zou één De Bell Lap Top zijn. De Tracksmith Bell Lap Top is een racer-back crop top met een handtekening Tracksmith Slash gemaakt van een rekbare nylon-elastane mix. Het is gemaakt van een Italiaanse mix van 57% nylon en 43% elastaan (hetzelfde materiaal als de Allston Bra).

ik draag meestal een damesmaat klein in crop tops en tanks (in bijna elk merk). De maat small past goed en er was geen schuren tijdens mijn run. Iemand zei dat de elastische band in de oudere versies soms irriteerde aan de onderkant. Ik had geen problemen met hardlopen of fietsen.

hoewel er nu geen races zijn, voel ik me snel als ik het draag. Ik heb de Bell Lap Top gedragen voor een paar trainingen en fietstochten alleen maar omdat. Het presteert goed en ik voorzie mezelf krijgen een paar meer zodra de races opnieuw beginnen.

Tracksmith Session Shorts:

ik maak momenteel een shortfase door. Meestal ben ik meer een spandex persoon, maar de laatste tijd, heb ik mezelf willen meer Korte broek te dragen. Wat is het meest comfortabel toch?

ik kan zonder twijfel zeggen dat de Tracksmith Session Shorts mijn favoriete shorts zijn. Ze zijn comfortabel en niet te strak of te kort. Ze vallen niet als ik ren. Ik draag ze

voor bijna alles wat ik kan. Hardlopen, wandelen en leven. Plus, aangezien de Tracksmith sessie Shorts langer zijn, kan ik ze op de basis dragen. Door de jaren heen heb ik veel problemen gehad met shorts die “te kort” of baggy en te lang zijn. De Tracksmith sessie Shorts hebben een 3.25-inch binnenbeenlengte, waardoor ze een goede lengte hebben. Ik heb niet het gevoel dat ik een broek draag. Tot slot is er een zak met ritssluiting die ik heb gebruikt om mijn sleutels te dragen.

ik ben 1 meter 70 en draag een maat small. Ze zijn niet te kort en niet pronken met iets wat ik niet nodig pronken.Over het geheel genomen ben ik blij met de kwaliteit van Tracksmith Kleding. Ik heb van verschillende mensen gehoord hoe goed de kwaliteit is, maar ik geloof het ook. Terwijl Tracksmith is duurder, je bent niet van plan om te vervangen op elk gewenst moment snel. Ik ben meestal niet iemand om de verschillen in kwaliteit in materiaal merken, maar je kunt vertellen Tracksmith kleding is van hoge kwaliteit (dat is waarom het duurder is). Ik denk dat ik waarschijnlijk investeren in de Lane 5 panty ‘ s volgende omdat ik een nieuw paar zwarte spandex nodig.

u ziet hier alle beoordelingen van het vistuig.

ten slotte, hebt u zich geabonneerd op de LOLZletter? Het is een gratis nieuwsbrief die elke maandag verschijnt. In de nieuwsbrief deel ik trends in de hardloopindustrie en dingen die relevant zijn voor de sport.

vraag voor u: waar komen uw favoriete hardloopkleding vandaan?

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.